Quantum Incursions strategie Flotte Karotte

Quantum Incursions: Voor de actieve speler (Flotte Karotte)

Stap 1: Donderdag 08.00

Koop 3 uitbreidingen met Quantum Scherven naast elkaar. Boven of onder het startgebied (450 scherven) 

Verwijder belemmeringen voor de uitbreidingen (0-35 scherven) 

Bouw 1 dakpannenhuis, 1 slager, 1 pad + 1 amfitheater 

Voltooi 1 slagerijproductie (50 scherven) 

Bouw 5 dakpannenhuizen, 12 paden, 7 slagerijen + 1 goederengebouw (geen ijzer)

Image

Stap 2: Donderdag 09.00

Produceer 12 goederen. 

Koop 1 uitbreiding met goederen om een ​​vierkante lay-out te creëren. 

Verwijder indien nodig het obstakel (0-50 scherven) 

Verkoop 1 goederengebouw 

Bouw 4 slagerijen en wissel van positie met andere slagerijen, zodat de nieuwe slagerijen niet op de posities 1, 2 en 3 staan. 

(de cijfers zijn slechts enkele hulpmiddelen voor de volgende stap)

Image

Stap 3: Donderdag 18.00

Oogst 1 slager + verkoop deze [1] 

Bouw 1 amfitheater 

Oogst 1 slager + verkoop het [2] 

Verplaats 1 dakpannenhuis + 1 pad naar de vrije ruimte [4] 

Bouw 1 amfitheater 

Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het 

Oogst 1 slager + verkoop deze [3] 

Verplaats 2 dakpannenhuizen + 2 paden naar het vrije veld. 

Bouw 1 amfitheater 

Oogst de rest. 

Verkoop 2 slagerijen. 

Bouw 1 arbeiderswoning

Image

Stap 4: Donderdag 19.00

Oogst de 4 overgebleven slagerijen (voordat de arbeiderswoning is opgebouwd, anders krijg je maar factor 1,2!) 

Bouw 2 kleermakers

Image

Stap 5: Vrijdag 08.00

Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het 

Oogst de rest 

Voltooi 1 kleermakersoogst (75 scherven) 

Verkoop 3 amfitheater 

Bouw 2 dakpannenhuizen + 1 triomfboog 

Bouw 1 Ballista-kamp

Image

Stap 6: Vrijdag 09.00

Rekruteer 10 Ballista's 

Verkoop Ballsita-camp + 1 dakpannenhuis. 

Bouw 3 slagerijen + 2 paden

Image

Stap 7: Vrijdag 19.00

Oogst 

Verkoop 1 slager 

Bouw 1 villa + versnel het (50 scherven) 

Verkoop 2 dakpannenhuizen 

Bouw 1 kleermaker

Image

Stap 8: Zaterdag 08.00

Oogst 

Verkoop 1 amfitheater 

Bouw 1 triomfboog 

Verkoop 1 slager 

Bouw 2 dakpannenhuizen + 2 arbeiderswoningen

Image

Stap 9: Zaterdag 19.00

Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het 

Oogst de rest 

Verkoop 3 slagerijen + 1 dakpannenhuis 

Bouw 2 arbeiderswoningen + 3 kleermakers + 1 pad

Image

Stap 10: Zondag 08.00

Oogst 3 dakpannenhuizen + verkoop ze 

Oogst de rest 

Verkoop 1 slager 

Bouw 1 geitenboerderij + versnel deze (50 scherven) 

Bouw 1 arbeiderswoning + 1 triomfboog

Image

Stap 11: Zondag 19.00

Oogst 

Verkoop 2 slagerijen 

Bouw 1 ijzergieterij

Image

Stap 12: Zondag 20.00

Produceer 40 ijzer 

Koop 1 uitbreiding voor ijzer 60 zonder belemmering (bij voorkeur op één hoek om mijn lay-out te weerspiegelen) 

Bouw 3 paden + 1 villa + versnel het (50 scherven) 

Bouw 2 kleermakers

Image

Stap 13: Maandag 08.00

Oogst 

Verkoop 1 slager 

Bouw 1 villa + versnel het (50 scherven) 

Bouw 1 triomfboog

Image

Nu is je productiestad klaar en ontvang je elke oogst 215.000 voorraden en munten. 

Het is tijd om een ​​derde uitbreiding voor goederen te krijgen (90 in totaal) en een paar eenheden te krijgen (ik raad 20-30 Ballista's en 20-40 boogschutters/soldaten aan). Dan kun je beginnen met het neerleggen van zoveel mogelijk versieringen om meer aanval te krijgen. Als je weinig ruimte hebt, koop dan gewoon de uitbreiding met 90 goederen en verkoop de extra slager en het dakpannenhuis. Het is niet nodig om militaire of goede gebouwen in je stad te behouden. Verkoop ze na productie en gebruik de ruimte (bijvoorbeeld voor een extra slager). Wanneer je al je slagers en dakpannenhuizen hebt verkocht, verkoop je maximaal 3 kleermakers om meer ruimte te creëren voor je triomfbogen en je versieringen. 

Verkoop op de laatste dag alle kleermakers en de geitenboerderij en plaats in plaats daarvan extra versieringen en vul de ruimte met meer dakpannenhuizen voor extra actiepunten.