Quantum Incursions strategie Flotte Karotte
Quantum Incursions: Voor de actieve speler (Flotte Karotte)
Stap 1: Donderdag 08.00
Koop 3 uitbreidingen met Quantum Scherven naast elkaar. Boven of onder het startgebied (450 scherven)
Verwijder belemmeringen voor de uitbreidingen (0-35 scherven)
Bouw 1 dakpannenhuis, 1 slager, 1 pad + 1 amfitheater
Voltooi 1 slagerijproductie (50 scherven)
Bouw 5 dakpannenhuizen, 12 paden, 7 slagerijen + 1 goederengebouw (geen ijzer)

Stap 2: Donderdag 09.00
Produceer 12 goederen.
Koop 1 uitbreiding met goederen om een vierkante lay-out te creëren.
Verwijder indien nodig het obstakel (0-50 scherven)
Verkoop 1 goederengebouw
Bouw 4 slagerijen en wissel van positie met andere slagerijen, zodat de nieuwe slagerijen niet op de posities 1, 2 en 3 staan.
(de cijfers zijn slechts enkele hulpmiddelen voor de volgende stap)

Stap 3: Donderdag 18.00
Oogst 1 slager + verkoop deze [1]
Bouw 1 amfitheater
Oogst 1 slager + verkoop het [2]
Verplaats 1 dakpannenhuis + 1 pad naar de vrije ruimte [4]
Bouw 1 amfitheater
Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het
Oogst 1 slager + verkoop deze [3]
Verplaats 2 dakpannenhuizen + 2 paden naar het vrije veld.
Bouw 1 amfitheater
Oogst de rest.
Verkoop 2 slagerijen.
Bouw 1 arbeiderswoning

Stap 4: Donderdag 19.00
Oogst de 4 overgebleven slagerijen (voordat de arbeiderswoning is opgebouwd, anders krijg je maar factor 1,2!)
Bouw 2 kleermakers

Stap 5: Vrijdag 08.00
Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het
Oogst de rest
Voltooi 1 kleermakersoogst (75 scherven)
Verkoop 3 amfitheater
Bouw 2 dakpannenhuizen + 1 triomfboog
Bouw 1 Ballista-kamp

Stap 6: Vrijdag 09.00
Rekruteer 10 Ballista's
Verkoop Ballsita-camp + 1 dakpannenhuis.
Bouw 3 slagerijen + 2 paden

Stap 7: Vrijdag 19.00
Oogst
Verkoop 1 slager
Bouw 1 villa + versnel het (50 scherven)
Verkoop 2 dakpannenhuizen
Bouw 1 kleermaker

Stap 8: Zaterdag 08.00
Oogst
Verkoop 1 amfitheater
Bouw 1 triomfboog
Verkoop 1 slager
Bouw 2 dakpannenhuizen + 2 arbeiderswoningen

Stap 9: Zaterdag 19.00
Oogst 1 dakpannenhuis + verkoop het
Oogst de rest
Verkoop 3 slagerijen + 1 dakpannenhuis
Bouw 2 arbeiderswoningen + 3 kleermakers + 1 pad

Stap 10: Zondag 08.00
Oogst 3 dakpannenhuizen + verkoop ze
Oogst de rest
Verkoop 1 slager
Bouw 1 geitenboerderij + versnel deze (50 scherven)
Bouw 1 arbeiderswoning + 1 triomfboog

Stap 11: Zondag 19.00
Oogst
Verkoop 2 slagerijen
Bouw 1 ijzergieterij

Stap 12: Zondag 20.00
Produceer 40 ijzer
Koop 1 uitbreiding voor ijzer 60 zonder belemmering (bij voorkeur op één hoek om mijn lay-out te weerspiegelen)
Bouw 3 paden + 1 villa + versnel het (50 scherven)
Bouw 2 kleermakers

Stap 13: Maandag 08.00
Oogst
Verkoop 1 slager
Bouw 1 villa + versnel het (50 scherven)
Bouw 1 triomfboog

Nu is je productiestad klaar en ontvang je elke oogst 215.000 voorraden en munten.
Het is tijd om een derde uitbreiding voor goederen te krijgen (90 in totaal) en een paar eenheden te krijgen (ik raad 20-30 Ballista's en 20-40 boogschutters/soldaten aan). Dan kun je beginnen met het neerleggen van zoveel mogelijk versieringen om meer aanval te krijgen. Als je weinig ruimte hebt, koop dan gewoon de uitbreiding met 90 goederen en verkoop de extra slager en het dakpannenhuis. Het is niet nodig om militaire of goede gebouwen in je stad te behouden. Verkoop ze na productie en gebruik de ruimte (bijvoorbeeld voor een extra slager). Wanneer je al je slagers en dakpannenhuizen hebt verkocht, verkoop je maximaal 3 kleermakers om meer ruimte te creëren voor je triomfbogen en je versieringen.
Verkoop op de laatste dag alle kleermakers en de geitenboerderij en plaats in plaats daarvan extra versieringen en vul de ruimte met meer dakpannenhuizen voor extra actiepunten.