Quantum Incursions strategie Valkyrie

Deze strategie is een gratis te spelen versie en gebaseerd op de eerste ronde waar je alleen de starthoeveelheid kwantumscherven nodig hebt.

Townhal = Stadhuis

Roof Tile = Dakpanhuis

Butcher = Slager

Cottage = Arbeidershuis

Tailor = Kleermaker

Public Bad = Openbaar Bad

Goat Farm = Geitenhouderij

Tr. Arch = Triomfboog

• Het is misschien niet mogelijk om in alle gevallen te volgen, ik zal een basiszaak presenteren. Totaal bouwdagen: 4 dagen.
• Voorbereiding: ontgrendel 3 uitbreidingen met kwantumscherven (totale kosten 450), links of

Rechterkant in een kolom die de rechthoekige vorm van de stad behoudt. We kunnen er 2 belemmeringen verwijderen met de resterende kwantumscherven. Dus, houd in gedachten, we hebben een duidelijke rechthoek! (10+25) 

PS: Besteed uw middelen niet aan doneren

Image

Stap 1

Bouw 5 Dakpannenhuizen
8 Slagers
3 Amphitheaters
18 paden

Over 10 uur kan je innen, zie stap 2

Image

Stap 2

Bouw 5 Dakpannenhuizen
8 Slagers
3 Amphitheaters
18 paden

Over 10 uur kan je innen, zie stap 2

Image

Stap 3

Verzamel de productie van 1 Dakpanhuis en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.

Verwijder 1 Slager, 1 amfitheater
Bouw 2 Arbeiderswoning, 1 Kleermaker, 1 Openbaar Bad

Over 10 uur kan je innen, zie stap 4

Image

Stap 4

Verzamel de productie van 3 Dakpanhuizen en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.

Verwijder 2 Slagers

Bouw 1 Geitenboerderij , 3 Dakpanhuizen

Over 10 uur kun je innen, zie stap 5

Image

Stap 5

Verzamel de productie van 3 Dakpanhuizen en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.

Verwijder 1 Amphitheater

Bouw 1 triomfboog, 1 Arbeidershuis,

4 Dakpanhuizen

Over 10 uur kun je innen, zie stap 6

Image

Stap 6

Wacht op de triomfboog en

Verzamel de productie van 1 Dakpanhuis en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5.

Verwijder 4 Slagers

Bouw 4 Kleermakers

Over 10 uur kun je innen, zie stap 7

Image

Stap 7

Verwijder 2 Dakpanhuizen

Bouw 2 Villa’s

Let Op!! Bouw deze 5-10 minuten later! Of je

kunt de volgende inning niet ophalen

met 1,5 vermenigvuldiging. De bouw duurt 10 uur.

Over 10 uur kun je innen, zie stap 8

Image

Stap 8

Let Op!! Verzamel de productie voordat de Villa is gebouwd.

Verwijder 2 Openbaar Baden

Bouw 2 Triomfbogen, 1 Dakpanhuis,

3 Paden

Over 10 uur kun je innen.

Image

De volgende dag kan het geproduceerde bedrag klein blijken te zijn, omdat je nog maar net bent begonnen met het gebruik van de 100.000 actiepunten. Na die dag

daarop heb je meer middelen. Bouw nog een triomfboog als je daar zin in hebt, dan decoraties, verkoop misschien 2 Dakpanhuizen en bouw in plaats daarvan 1 Cottage. Je zult in ieder geval genoeg kunnen verzamelen dat je hetzelfde kunt doen voor het volgende seizoen.

Met dit schema en zonder donaties aan QI heb je deze nederzetting binnen 4 dagen klaar.

Je kunt nu op de onderste vrije plek eventueel een goederengebouw of een legergebouw plaatsen en goederen genereren of legereenheden rekruteren.

Als je voldoende Quantum Scherven hebt kun je ook overwegen om onder dat vrije plekje een uitbreiding te kopen of eventueel met goederen kopen. Verwijder daarna het bovenste Dakpanhuis en bouw daar een Arbeidershuis of villa. Nadat het gebouw klaar is kun je het onderste Dakpanhuis verwijderen en de straat verlengen zodat het gebouw op de uitbreiding verbinding met stadhuis heeft. Lukt dit niet, dan moet je iedere keer het gebouw afbreken voordat je iets nieuws kunt bouwen en ook een uur wachten.

Voor wat de legergebouwen betreft kies ALTIJD voor Ballistakamp of Schietbaan voor boogschutters. Voor de goederengebouwen kiezen voor degene die op moment van keuze het minste is gekozen.