Quantum Incursions strategie Valkyrie
Deze strategie is een gratis te spelen versie en gebaseerd op de eerste ronde waar je alleen de starthoeveelheid kwantumscherven nodig hebt.
Townhal = Stadhuis
Roof Tile = Dakpanhuis
Butcher = Slager
Cottage = Arbeidershuis
Tailor = Kleermaker
Public Bad = Openbaar Bad
Goat Farm = Geitenhouderij
Tr. Arch = Triomfboog
• Het is misschien niet mogelijk om in alle gevallen te volgen, ik zal een basiszaak presenteren. Totaal bouwdagen: 4 dagen.
• Voorbereiding: ontgrendel 3 uitbreidingen met kwantumscherven (totale kosten 450), links of
Rechterkant in een kolom die de rechthoekige vorm van de stad behoudt. We kunnen er 2 belemmeringen verwijderen met de resterende kwantumscherven. Dus, houd in gedachten, we hebben een duidelijke rechthoek! (10+25)
PS: Besteed uw middelen niet aan doneren

Stap 1
Bouw 5 Dakpannenhuizen
8 Slagers
3 Amphitheaters
18 paden
Over 10 uur kan je innen, zie stap 2

Stap 2
Bouw 5 Dakpannenhuizen
8 Slagers
3 Amphitheaters
18 paden
Over 10 uur kan je innen, zie stap 2

Stap 3
Verzamel de productie van 1 Dakpanhuis en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.
Verwijder 1 Slager, 1 amfitheater
Bouw 2 Arbeiderswoning, 1 Kleermaker, 1 Openbaar Bad
Over 10 uur kan je innen, zie stap 4

Stap 4
Verzamel de productie van 3 Dakpanhuizen en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.
Verwijder 2 Slagers
Bouw 1 Geitenboerderij , 3 Dakpanhuizen
Over 10 uur kun je innen, zie stap 5

Stap 5
Verzamel de productie van 3 Dakpanhuizen en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5 vermenigvuldiging.
Verwijder 1 Amphitheater
Bouw 1 triomfboog, 1 Arbeidershuis,
4 Dakpanhuizen
Over 10 uur kun je innen, zie stap 6

Stap 6
Wacht op de triomfboog en
Verzamel de productie van 1 Dakpanhuis en deze daarna verwijderen, zodat je de rest kunt verzamelen met 1,5.
Verwijder 4 Slagers
Bouw 4 Kleermakers
Over 10 uur kun je innen, zie stap 7

Stap 7
Verwijder 2 Dakpanhuizen
Bouw 2 Villa’s
Let Op!! Bouw deze 5-10 minuten later! Of je
kunt de volgende inning niet ophalen
met 1,5 vermenigvuldiging. De bouw duurt 10 uur.
Over 10 uur kun je innen, zie stap 8

Stap 8
Let Op!! Verzamel de productie voordat de Villa is gebouwd.
Verwijder 2 Openbaar Baden
Bouw 2 Triomfbogen, 1 Dakpanhuis,
3 Paden
Over 10 uur kun je innen.

De volgende dag kan het geproduceerde bedrag klein blijken te zijn, omdat je nog maar net bent begonnen met het gebruik van de 100.000 actiepunten. Na die dag
daarop heb je meer middelen. Bouw nog een triomfboog als je daar zin in hebt, dan decoraties, verkoop misschien 2 Dakpanhuizen en bouw in plaats daarvan 1 Cottage. Je zult in ieder geval genoeg kunnen verzamelen dat je hetzelfde kunt doen voor het volgende seizoen.
Met dit schema en zonder donaties aan QI heb je deze nederzetting binnen 4 dagen klaar.
Je kunt nu op de onderste vrije plek eventueel een goederengebouw of een legergebouw plaatsen en goederen genereren of legereenheden rekruteren.
Als je voldoende Quantum Scherven hebt kun je ook overwegen om onder dat vrije plekje een uitbreiding te kopen of eventueel met goederen kopen. Verwijder daarna het bovenste Dakpanhuis en bouw daar een Arbeidershuis of villa. Nadat het gebouw klaar is kun je het onderste Dakpanhuis verwijderen en de straat verlengen zodat het gebouw op de uitbreiding verbinding met stadhuis heeft. Lukt dit niet, dan moet je iedere keer het gebouw afbreken voordat je iets nieuws kunt bouwen en ook een uur wachten.
Voor wat de legergebouwen betreft kies ALTIJD voor Ballistakamp of Schietbaan voor boogschutters. Voor de goederengebouwen kiezen voor degene die op moment van keuze het minste is gekozen.